بقلم / منال عفيفي
بيقولوا لى ليه كتمت
جرح عمر عاش سنين
...
جرح عمر عاش سنين
...
أصلى مهما حكيت وقلت
قلبى منهم كان حزين
كل واحد همه جرحه
طب وجرحى يهم مين ؟
غيرعيون باتت سهارى
عاشوا زيِّى محرومين
داقوا ذل قسوة مرة
زاد بكاهم والأنين
م اللى خانوا واللى باعوا
دول حبايب غدارين
آه ياريتنا بعدنا عنهم
قبل ماتمر السنين
أو يزيد الحزن منهم
ويفوتونا مجروحين
ياللا قلبى اختار طريقك
شوف طريق الفرح فين
وانسى كل القسوة منهم
واوعى تانى تعيش حزين
قلبى منهم كان حزين
كل واحد همه جرحه
طب وجرحى يهم مين ؟
غيرعيون باتت سهارى
عاشوا زيِّى محرومين
داقوا ذل قسوة مرة
زاد بكاهم والأنين
م اللى خانوا واللى باعوا
دول حبايب غدارين
آه ياريتنا بعدنا عنهم
قبل ماتمر السنين
أو يزيد الحزن منهم
ويفوتونا مجروحين
ياللا قلبى اختار طريقك
شوف طريق الفرح فين
وانسى كل القسوة منهم
واوعى تانى تعيش حزين
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق