أحدث المواضيع

(( انا اللي بحبك انا )) للشاعر ~~~~ صلاح البرماوي

...((انا اللى بحبك انا))...
""""""""""""""""""""""""
انا اللى بحبك انا ......
انا اللى سهرت الليل اناجيكِ..
انا اللى بحبك انا ......
انا اللى طول العمر شاريكِ...
ماتتعبنيش فى حَبك .....
ماتلوعنيش ادينى قلبك...
ادينى قلبك وسبينى اعيش.
ونتمتع بعمرنا...............
انا اللى بحبك انا.............
انا ياما ضحيت علشانك.....
علشانك انتِ.............
وبتتغير كل يوم احوالك.......
احوالك انتِ...............
وكل ماقرب ليكِ...........
وتيجى عينى فى عنيكِ....
الاقيكى بتبعدى...........
ما انا لاعاشق لسحر عيونك...
مجروح قلبى من روموشك....
بلاش حبيبتى تعاندى........
وتعالى نعيش فى الجنة.....
انا اللى بحبك انا......
هاتى ايدى فى ايديكِ....
وتعالى نعيش العمر....
ويحلى العمر بيكِ......
ونمحى شجر الشر.....
وتعالى واوعدينى .....
ان هاكون انا حبيب العمر..
انا اللى بحبك انا .......
**************************
كلمات / صلاح البرماوى 

ليست هناك تعليقات